با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ آموزش و پرورش نباید خود را درگیر جریانات سیاسی کند
زیارت عاشورا

آموزش و پرورش نباید خود را درگیر جریانات سیاسی کند/آسیب های اجتماعی خانواده‌ها را درگیر کرده است

علی اصغر فانی در گردهمایی مشترک شورای معاونین و مدیران کل سراسر کشور، اظهارکرد: علیرغم مشکلات و نارسایی ها با تلاش مضاعف امسال شاهد بازگشایی مدارس با کیفیت بهتر خواهیم بود.

به نقل از ایلنا:وزیر آموزش و پرورش به اهمیت حضور همه جانبه مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: اصل انتخابات و تشویق به حضور در آن تکلیف شرعی است اما مجموعه آموزش و پرورش بنا به توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، به هیچ وجه نباید خود را درگیر جریانات سیاسی نماید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از معضلات ویژه امروز کشور بحث بی سوادی است و انتظار بر این است که مدیران ترتیبی اتخاذ نمایند که این معضل ریشه کن شود و توصیه می شود مدیران فعال در این عرصه مورد تشویق قرار گیرند.

وزیر آموزش و پرورش خواستار تعامل مدیران کل آموزش و پرورش استان ها با مسئولین استان شد و افزود: امروز آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از مشکلات اساسی خانواده‌ها را درگیر کرده است و مدیران باید تدابیر لازم راجهت مواجه با این مشکل اتخاذ نمایند.

فانی افزود: یکی از رسالت های شاخص آموزش و پرورش تربیت نیروهای مومن و متعهد برای ایران اسلامی است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 23:2 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |